Vi ønsker at hjælpe dig bedst muligt og give dig en oplevelse af god og pålidelig service. Derfor håber vi, at du stiller alle de spørgsmål, som du ønsker svar på og fortæller os, hvis du støder på noget, som ikke lever op til dine forventninger. Du er altid velkommen til at kontakte Dit Liv – Din Trivsel, så står vi til rådighed og svarer, afklarer og hjælper så godt, vi kan.
Reklamation
Hvis du modtager en vare, som du ikke er tilfreds med, så kontakt kundeservice i Dit Liv – Din Trivsel inden returnering. På den måde kan vi indgå i en dialog omkring din reklamation og give dig den bedst mulige service.
Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer.
Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen.
Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 30 dage, anses reklamationen altid for værende rettidig.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal det indsendes til os på vores adresse.
Inden returnering skal du have udfyldt vores returseddel.
Ledsages returvaren ikke af denne returseddel, forbeholder vi os retten til at fakturere dig kr. 100,- i ekspedition.
Returnering
Hvis du har købt en vare hos os, har du ret til at returnere varen til os senest 30 dage efter, du har modtaget den.
Inden returnering skal du have udfyldt vores returseddel.
Ledsages returvaren ikke af denne returseddel, forbeholder vi os retten til at fakturere dig kr. 100,- i ekspedition.
Når varen returneres og fortrydelsesretten udnyttes, kan dette kun ske, såfremt varen returneres i samme stand og mængde, som da du modtog den.
Der ydes ingen fortrydelsesret på følgende produkter:
- Digitale produkter, så snart de er afsendt til dig som kunde.
- Måtter, puder og andet personligt udstyr, der har været benyttet.
Når du udnytter fortrydelsesretten, skal du selv betale for fragten, når du returnerer varen.
Returnering kan ske ved at du:
- Nægter at modtage varen, når den leveres, samtidig skal du give os besked om at pakken kommer retur, og at du har fortrudt.
- Sender den retur med posten eller fragtfirma til vores adresse. Vær opmærksom på, at du selv har ansvaret for pakken, indtil den er modtaget her hos os. Det være sig selve forsendelsen, samt indpakning/behandling af denne.
Ombytning
Inden returnering skal du have udfyldt vores returseddel.
Ledsages returvaren ikke af denne returseddel, forbeholder vi os retten til at fakturere dig kr. 100,- i ekspedition.
Når varen returneres for ombytning, kan dette kun ske, såfremt varen returneres i samme stand og mængde, som da du modtog den.
Der ydes ingen ombytning på følgende produkter:
- Digitale produkter, så snart de er afsendt til dig som kunde.
- Måtter, puder og andet personligt udstyr, der har været benyttet
Når du ønsker at ombytte, skal du selv betale for fragten, når du returnerer varen.
Vær opmærksom på, at du selv har ansvaret for pakken, indtil den er modtaget her hos os. Det være sig selve forsendelsen, samt indpakning/behandling af denne.
For at gøre processen hurtigere for dig, så anbefaler vi, at du køber den nye vare som normalt.
Vi returnerer derefter det fulde beløb for den returnerede vare.
Afbestilling
Ønsker du at afbestille eller annullere en afgivet ordre, skal det ske ved, at ordrebekræftelsen, som du har modtaget pr. e-mail, returneres til pia@ditliv-dintrivsel.dk med teksten “AFBESTILLING” indsat i emnefeltet.
Afbestilling skal ske hurtigst muligt efter, at ordren er foretaget. Såfremt ordren er afsendt fra os, skal du blot afvise modtagelsen af pakken ved levering.
Afmelding ved kurser og workshops
Tilmelding er bindende – betaling kan ikke refunderes. Vi tager forbehold for evt. for få tilmeldte, som vil afstedkomme aflysning. I tilfælde af arrangørens aflysning tilbagebetales det fulde beløb (evt. fratrukket depositum).
Depositum
Når du tilmelder dig et retreat eller anden aktivitet, hvor en del af betalingen er et depositum, tilbagebetales dette ikke ved evt. afmelding.
Betaling
Betaling kan foretages med
- Direkte bankoverførsel
- VISA
- Mastercard
- American Express
- Discover
- Faktura (for firmaer efter aftale og kun ved angivelse af CVR)
Dit Liv – Din Trivsel har ikke mulighed for at forhøje det beløb, du har godkendt, og vi kan ikke se de oplysninger, du har indtastet. Al betaling foregår via krypteret forbindelse.
Forsendelse og levering
Vi bestræber os på at levere din pakke så hurtigt som muligt, men du må påregne en leveringstid på 1-5 hverdage. Selvfølgelig tilstræbes dag-til-dag-levering, men vi giver ingen garantier. Noter evt. på ordren, hvis det er en hastesag.
Du kan se i webshoppen om en vare er udsolgt eller i restordre . Vi vil i sådanne tilfælde vende retur til dig så hurtigt som muligt med en leveringsdato.
Din ordres forsendelsespris er fast kr. 45,- uanset varens/varenes art og vægt. Du har dog altid mulighed for at afhente dine varer hos Dit Liv – Din Trivsel efter forudgående aftale. Dette er ganske gratis.
Betalingsbetingelser
Skyldige beløb skal betales senest 8 dage fra fakturadato (forfaldsdagen).
Ved forsinket betaling skal der svares renter i henhold til renteloven (2% pr. måned af det skyldige beløb) fra forfaldsdagen.
Der opkræves et gebyr på kr. 100,00 pr. påkravsskrivelse. Der foretages 2 påmindelser med minimum 10 dages mellemrum.
Herefter tilsendes et betalingspåkrav. Hvis betaling ikke er modtaget efter ti dage fra påkravsdato, forbeholdes retten til at overgive restancen til tredjepart i forbindelse med inkasso.
Disse betingelser gælder både for køb i webshoppen, som ordre via mail eller telefon.
Persondata
Dit Liv – Din Trivsel benytter SSL kryptering ved betaling med kreditkort, hvilket er den højest mulige standard for kryptering og sikkerhed ved betaling med kreditkort på internettet. Personlige oplysninger opbevares med størst mulig sikkerhed og videregives kun i det omfang, der er nødvendigt for samhandlen. Du kan læse mere om vores persondatapolitik her.
Klagemuligheder
Hvis du vil klage over en vare eller tjeneste købt hos os, kan du indgive en klage til
Center for Klageløsning i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby
Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk
Europa-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klagen indgives her